وبلاگ رسمی حجت مردانه زاده

پشتیبانی و توسعه اختصاصی سیستم مدیریت مجتوای جوملا و کلیه سیستم های اوپن سورس

وبلاگ رسمی حجت مردانه زاده

پشتیبانی و توسعه اختصاصی سیستم مدیریت مجتوای جوملا و کلیه سیستم های اوپن سورس

حجت مردانه زاده مدیریت وبسایت افزونه ها دات کام به نشانی www.Afzoneha.com ارائه کننده قالبهای فارسی رایگان جوملا, افزونه رایگان جوملا, کامپوننتهای فروشگاهی و رزرواسیون جوملا, قالبهای فارسی وردپرس, پلاگینهای وردپرس, افزونه های پرداخت بانکی, پلاگین های پرداخت بانکی و پستی, قالبهای تجاری و فارسی وردپرس, بسته های آماده نصب, وبسایت موضوعی آماده در ایران میباشد.

طبقه بندی موضوعی

افزونه ها دات کام بعنوان یکی از بزرگترین مراکز ارائه ابزار و امکانات طراحی وب در ایران سعی نموده با تکیه بر توان فنی خود، بهترین خدمات را به کاربران ارائه دهد. به اطلاع همراهان همیشگی مان میرسانیم نام و نشان « Afzoneha -  افزونه ها » به شماره ثبت 268239 در سازمان مالکیت معنوی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به ثبت رسیده و هرگونه سوءاستفاده از این نام در سایت ها و توسط افراد دیگر غیرمجاز میباشد.

مجموعه افزونه ها دات کام فعالیت تخصصی خود را در زمینه پشتیبانی سیستم های متن باز و طراحی سایت بر پایه CMS ها از سال 1389 بطور غیررسمی و از سال نیمه دوم سال 1391 بطور رسمی و با نام فعلی خود فعالیت خود را آغاز نمود و در طی این سالها بصورت تخصصی در زمینه های طراحی وب سایت، طراحی فروشگاه اینترنتی، طراحی سیستم های رزرواسیون کنسرت و همایش، همچنین نوبت دهی اینترنتی مشاغل و... فعال بوده است و در حال حاضر سعی داریم با تکیه بر تجربه ی چندین ساله به توسعه ی این نوع سیستم ها و انتشار امکانات و ملزومات موردنیاز طراحان وب ایران و ایجاد مرجع سیستم های متن باز ایران به اندازه خودمان کمک بسزای برای تمامی فعالین این عرصه نماییم. همچنین افزونه ها دات کام با ارائه مقالات و مطالب آموزشی اختصاصی و تجربی خود در سطح انجمن های پشتیبانی طراحی وب در ایران همواره تلاش کرده تا دانش و تکنولوژی به روز دنیا را در اختیار مشتریان و شرکای تجاری خود قرار دهیم و با ارائه راهکارهای مناسب برای رسیدن به بهترین استراتژی طرح ایجاد و توسعه ی کسب و کارها و استارتاپ های ایرانی طراحی سایت اصولی و رعایت کلیه استاندارهای برنامه نویسی سایت همواره با این مزیت رقابتی مشتریان خود را نسبت به رقبایشان حفظ نماییم.

گواهینامه ها و اعتبارنامه های صنفی کسب شده توسط افزونه ها به ترتیب زیر می باشد:

گواهینامه علامت تجاری ثبت شده

صادره از قوه قضاییه « سازمان ثبت اسناد و املاک کشور »

 

آگهی رسمی ثبت علامت تجاری

صادره از قوه قضاییه « روزنامه رسمی جمهوری اسلامی ایران »

 

کارشناس سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور

صادره از سازمان نظام صنفی رایانه ای گیلان

 

عضو حقیقی در انجمن علمی تجارت الکنرونیکی ایران

صادره از مرکز ساماندهی پایگاه های اینترنتی

 

نماد اعتماد الکترونیکی دو ستاره

صادره از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت،معدن و تجارت کشور

 

نماد رسانه بر خط

صادره از مرکز ساماندهی پایگاه های اینترنتی

logo-samandehi